تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی
تولید محتوا ,محتوای خوب,درک مفهوم محتوا, تولید محتوا در اینستاگرام, سایت تولید محتوا , انواع روش های تولید محتوا , ایده تولید محتوا , مقاله درباره تولید محتوا, تولید محتوا و سئو,نمونه تولید محتوا
تولید محتوا شامل هر نوع اطلاعاتی است که روی یک سایت نمایش داده شده یا در دسترس قرار میگیرد. این محتوا هر یک از موارد صفحات وب، تصاویر، ویدئو، انیمیشن، مستندات، فایل PDF و اطلاعات ذخیره شده در بانک اطلاعاتی مورد دسترسی از طریق یک وب سایت را شامل میشود. در گذشته مدیریت این اطلاعات به دانش خاص و مهارتهای فنی نیاز داشت. تولید محتوای مرتبط و ارزشمند کار آسانی نیست و زمان و هزینه زیادی میطلبد، اما یک محتوای خوب منجر خواهد شد که مخاطب درنگ کند، بخواند، فکر کند و… به شکلی متفاوت رفتار کند.
محتوای خوب با مخاطب ارتباط برقرار کرده به نحوی که مخاطب احساس میکند با شخص او صحبت میکند و و به او ارزش میدهد. در این صورت است که مخاطب به متن و نگارنده اعتماد کرده و از مشاوره و نظراتش استفاده میکند.
صحبت کردن در مورد این اصول خیلی راحت است، اما اجرای علمی آن کار بسیار دشواری است که نیاز به تخصص و صرف زمان و هزینه دارد. درحالی که بسیاری مجموعهها بدون در نظر گرفتن این تخصص تولید محتوای سایتشان را به کسانی میسپارند که در شرکت مشغله کمتری دارند و وقتشان آزاد است. به روز کردن سایتی که هیچ بازدیدکنندهای ندارد، چه نفعی برای یک شرکت یا سازمان میتواند داشته باشد؟!
تولید محتوا دو اصل اساسی دارد که دانستن آن به درک مفهوم محتوا کمک شایانی میکند. اول اینکه کپی نباشد و دوم اینکه حاوی مطالب علمی، فنی و.. معتبر و صحیح باشد.